torsdag 7 oktober 2010

Massage idag.


Efter jobbet idag åkte jag till "min" massör Björn för lite välbehövlig massage. 45 minuter manglande av ryggen blev det. Det är ju inte skönt men efteråt är det superskönt. Björn säger att om massage är skönt så är det något fel :-) Kanske ligger nåt idet....

Idag har jag hunnit skriva 3 skriftliga omdömen och Sofie och jag har inventerat NO-förrådet. Känns bra att vara på banan med omdömena, nästa vecka har jag 5 utvecklingssamtal. Så 2 omdömen kvar att skriva till dess.

KRAM!

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med massage. Var och fick det i torsdags jag också. Går en gång i månaden och det är toppen. Tycker ju att det är så skönt jag också ;) Har inte börjat med mina omdömen än men det är på gång.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis