lördag 9 oktober 2010

Skön lördag


Idag har vi bara tagit det lugnt, så skönt. Det behövs ibland. Mitt på dagen var vi iväg en sväng till djuraffären, Miranda behövde ett regntäcke. Vi hittade ett bra i lagom storlek, hon blev så söt :-) Sedan stannade vi på Plantagen, där köpte jag lite ljung och fina liljor. En sväng till Coop hann vi också.

Nu ikväll har våra fina vänner Lotta och Fredrik med sina 4 grabbar varit här. Vi käkade tacogratäng och glass till efterrätt. Alltid lika trevligt att ha vänner på middag!

En bra dag har jag haft!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Lät verkligen som en bra dag!:)
Tack för din kommentar hos mig. Tror inte att jag är ensam om att bortprioritera mig själv, fast jag tycker att du är ganska bra på att hinna med träning!:)
Kram

chokladblomma sa...

Klart man ska ha ett regntäcke på hösten!!
Låter som en bra dag!
Kram