lördag 5 februari 2011

Feber :-(


Innan vi åkte iväg och bowlade kollade jag febern. Kände mig frusen och lite dålig. Mycket riktigt hade jag 38.5. Vi åkte och bowlade ändå och det var roligt. Men nu är jag lite "emlig" som man säger här i Östergötland :-) Jag får krypa ner under en filt i soffan, Fredrik gör hemmagjorda laktosfria semlor, ska bli gott. Ska ni se Melodifestivalen? Vi skippar mello i år, i stället blir det skidskytte på TV:n i kväll. Jag tycker att det är urkass låtar med och tävlar och det blir tjatigt med så många deltävlingar. Därför ser vi på annat.

Kram.

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Krya på dig!
Kram

mammaxtre sa...

Krya på dig hälsningar kommer här via cyberrymden.

Lilla huset på prärien sa...

Stackars dig som har feber - krya på dig!

Nej, jag såg inte heller Melodifestivalen faktiskt. Var hemma hos trevliga vänner och då känns det inte så jätteaktuellt att kolla Melodifestivalen direkt.

Låter förresten skönt att få krypa ned under täcket sådär... mysigt!

Kram Jenny