tisdag 1 februari 2011

Nu är jag tatuerad!


Idag efter jobbet åkte jag till Motala och Be-Bop tattoo för att få min födelsedagspresent. Jag var allt lite nervös innan, för att det skulle göra ont och tänk om jag skulle svimma :-) Men det var ingen fara, gjorde inte ont och jag blev så nöjd. Jag tycker att tatueringen blev perfekt. Typsnittet hittade jag på nätet. Nu lär det väl bli fler tatueringar, hon som gjorde min sa att det brukar vara så.... Tatueringen sitter på höger underarm om någon undrar....

Kram!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Min bror har sina barns namn intatuerade på var sin överarms insida. Det gjorde ONT! Han hittade också ett typsnitt på datorn som han gillade och jag hjälpte honom att få till storlek och skriva ut det. Var dessutom barnvakt när han gjorde dem.
Kram

mammaxtre sa...

Hoppas att du inte ska ångra dig. Den första tatueringen är en inträdesbiljett till flera. Så sägs det :-)

Sara sa...

Hej!

Jag funderar också på att göra en tatuering (i Linköping). Jag vet att det varierar från fall till fall, men får man fråga vad din tatuering kostade?

Det blev jättefint!!

Mvh,
Sara