onsdag 6 oktober 2010

Julsaker, redan....

Ja vänner, alla webbutiker börjar fyllas av julsaker. Varje år tycker jag att det är så tidigt, men samtidigt tycker jag att det är lite mysigt att börja tänka på julen. Jag är ju en sann julälskare, älskar att pyssla, pynta och baka :-)

Zinkkula med snöre
Bild från www.countrybymail.se

Zink är jag väldigt svag för, det är så fint. Hos den fina webbutiken, Countrybymail, finns det supermycket fina julsaker i zink. Jag tror att jag ska beställa lite..... Men jag kanske ska inventera lite och se vad jag redan har. Det får inte bli för mycket julpynt heller.

KRAM!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Gillar också zink och skulle gärna ha lite fina julsaker i zink.
Vi har redan planerat in julgodistillverkningen med vänner och igår kom fotona till julkorten!:)
Kram