torsdag 12 augusti 2010

Trött!

Ungefär så här trött är jag!

My God, vad jag är trött...Dagen började 08.00 med arbetslagsplanering. Vi satt fram till 12, sedan blev det en snabblunch. Efter det packade vi upp böcker, pennor, sudd, lim o annat som kommit. tyvärr var det mycket som inte hade kommit utan det "levereras senare", när....???

Jag hann också sätta upp mina sifferplanscher, sätta upp en fin "välkommen till klass 1A" skylt, märka matteböcker och skoldagböcker, göra grupper, skriva ut bilder till grupperna, planera de första lektionerna nästa vecka, laminera lite skyltar o annat, dela upp färgpennor i 5 olika korgar och sedan gick luften ur mig...... Jag åkte hem och fortsatte märka böcker hemma istället :-)

Nu ska jag sova snart, jag har koll och det är skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lugnt. Vi har bara hunnit packa upp allt som vi packade ner i juni för att flytta klassrummet. Planera!? Menar du att vi lärare behöver det? Det tror inte vår chef. Lycka till med nya klassen!!! Det kommer gå galant!!!

Kram Lotta Wallenberg