fredag 13 augusti 2010

Duracellkanin!


Idag har jag klistrat, klippt, skrivit hembrev, laminerat, märkt stolar, handlat blommor till klassrummet, skrivit namn på böcker, nitat ihop och skrivit namn på hembreven, gjort fint i klassrummet med rönnbär och blad i glasskål med vatten på varje bord, planerat lite lektioner och bokstavsarbetet, hämtat saker, tappat bort saker, hittat saker..... Ja som ni förstår så har jag haft häcken full :-)

Mitt energiska beteende idag resulterade i att "någon" hade satt upp en bild på en duracellkanin i personalrummet, under bilden står det "Sara på språng..." Ha ha, jag känner mig inte stressad bara energisk och det är roligt! Nu kan barnen komma på måndag och jag har fixat allt.

Kram!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Igår trött och idag duracellkanin, variationen är stor märker jag!:) Fast det går ju an att ha mycket att göra om man tycker att det är kul!:)
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Det är ju så skönt att få vara klar till eleverna börjar. Har bara jobbat två dagar än och inte varit i klassrummet än, men vet att jag har 3,5 dag då jag får pyssla alldeles själv med mitt så då vet jag att jag hinner bra då det är mycket som är klart redan då jag fortsätter med 2/3 av den jag hade förra året.
Ha en bra helg och se till att få det lite skönt också!
Kram Ullis