onsdag 11 augusti 2010

Rolig dag!

Bild: www.vimsadekor.se


Idag har jag varit på föreläsning om bedömning. Det var Gudrun Erickson från Göteborgs universitet som föreläste. Det var en mycket intressant, rolig och givande föreläsning. Efter det blev det lunch på stan och sedan tillbaka till skolan. Väl tillbaka blev det diskussion och planering (mycket planering blir det...) Vid 16.15 åkte jag och hämtade Vilgot på fritids, väl hemma fortsatte jag jobba. Lärarhandledningen till matteboken gicks igenom och jag hann även med att klippa o klistra lite (tillverkade egna sifferplanscher). Vilgot hjälpte till, de blev jättefina.

Nu är jag supertrött så jag ska nog sussa snart. Klockan 08.00 är det samling vid pumpen (skolan) i morgon. Då ska vi ha planering..... ha ha

KRAM!

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en kul dag. Här börjas det i morgon och om det inte regnar blir vi ute hela dagen och har utepedagogik, jättekul.
kram Ullis

chokladblomma sa...

Grattis till jobbet!
Låter som en intressant dag!
Vi börjar på måndag på vår skola. Ska bli kul att komma igång igen!
KRAM