lördag 8 januari 2011

Trasmattor.


Bild:www.berglundtextil.se

Trasmattor är fint!



Bild:www.designonline.se


Är det någon som vet var man kan hitta gamla trasmattor? Jag skulle vilja ha det i nya huset, charmigt och fint tycker jag. Det finns ju nytillverkade men jag skulle helst vilja ha gamla. I hallen ska jag dock inte ha någon trasmatta utan där blir det Pappelinas fina matta Viggo i svart-grå. Den är fin tycker jag och praktisk att ha i hallen, finns också i olika längder. Jag får nog köpa den längsta, finns hos Designonline.

Nu på morgonen har Vilgot haft hockeyträning, efter träningen följde hans kompis Jonathan med hem. De är nu ute och kör hockey! :-) Jag ska bege mig en sväng till gymmet och i kväll är vi bortbjudna till goda vänner. Måste även hinna med lite jobb, på måndag börjar allvaret igen. Det har varit väldigt skönt att ha jullov och nu känner jag mig redo för en ny termin :-)

Kram!

Inga kommentarer: