torsdag 20 januari 2011

Längtar...


Jag vill flytta nu! Det är jobbigt att gå och vänta, jag längtar så mycket. Det ska bli så roligt att få flytta in och börja fixa och ställa dit våra grejer. I morgon är det 1 månad kvar, suck många dagar....Men det är tur att vi får vara där och måla, tapetsera osv. Vi ska ha inflyttningsfest för alla vänner, det ser jag också fram emot :-)

Men innan dess fyller jag år, Melker fyller år och vi ska åka till fjällen med goda vänner. Tiden kommer nog gå ganska fort, hoppas jag.... glömde, i morgon ska jag till tandläkaren och ta bort tandsten, fy I hate it!

KRAM!

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Jag förstår så väl att du längtar. Men tiden går rasande fort, snart är det dags jag lovar :-)

Anonym sa...

Tiden fram till flytten springer snabbt iväg fortare än du anar.
Kramar

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Längtan...men oj så fort tiden går. Vips så är det dags!

Kram Annica