onsdag 17 november 2010

Vad ska man säga...


Jag tycker att jag börjar bli tjatig med mina långa dagar, men idag blev det ännu en.... Igår kom jag hem vid 23.15, resan hem från Eskilstuna var inte rolig. Det var halt och väldigt dimmigt, riktigt läskigt att köra bil :-( Jag somnade väl vid tolv och sedan väcktes vi av Vilgot vid 01.30 som kräktes. Sedan låg han och jämrade sig och kräktes hela natten. Nu mår han bättre iaf och det är ju skönt.

Min långa dag idag har bla, bestått av läsläxa, svenskaarbete, arbetslagsmöte, ett utvecklingssamtal och det avslutades med husmöte på jobbet som slutade vid 19.45. För övrigt ett lite konstigt möte, mer om det en annan gång. Nu är jag trött och behöver sova.

God Natt!

5 kommentarer:

designofluna sa...

Fy så jobbigt med magsjuka! Hoppas han är frisk nu.
Kolla gärna in på min blogg, jag har en tävling som pågår till den 13 december.
Kram Malin

Grodmamman sa...

Magsjuka som är så vidrigt! Här har sonen ont i halsen och har sovit sedan fem nu i eftermiddag. Hoppas att han mår bättre imorgon för nu får vi inte vabba mer för honom!:(
Fattar inte hur du orkar! Ta hand om dig!:)
Kram

Stina sa...

Förstår verkligen att du är trött.
Våran Sally är en papillon. En lydig med busig sort.:-) Kram Stina

Geta sa...

Usch och fy för magsjuka :( Körigt med så mycket långa dagar. Jag har också en sån period nu och hoppas att det lugnar sig snart.
Kram.

chokladblomma sa...

Jösses!! Ta hand om dig! Hoppas att du får lite kortare dagar snart, och längre nätter.
Kram