måndag 8 november 2010

Vab idag.

produktbild
Mailegs fina Nissar! Jag har två tomtenissar och två kaniner från Maileg. En av de här kanske man skulle klicka hem. Vilken är finast?
Bild:www.elsashem.se


Jag fick vara hemma idag. Edvin som kräktes hela dagen igår fick vara hemma och kurera sig idag. Han har inte kräkts idag eller i natt men han har ont i magen. Så är det när man har barn, det blir en del Vab. Jag tycker ändå att barnen har varit friska så jag har inte så många Vab-dagar. Sedan får man ju försöka dela på dom också, jag är hemma ibland och Fredrik ibland. Hur gör ni med Vab?

Jag ska åka in till jobbet i eftermiddag för jag har 2 utvecklingssamtal. Det är skönt att beta av dom, nu har jag inte så många kvar. Näpp nu ska jag planera lite lektioner.

Kram!

1 kommentar:

Helen sa...

Vi har det som ni, relativt friska barn och de vab-dagar som blir försöker vi dela på.