söndag 7 november 2010

Seeeg!

Så sant, så sant....


Jag hade fantastiskt roligt igår, tack tjejer! Vi snackade och dansade (har nog aldrig dansat så mycket) det var massor människor ute och det var en bra stämning. Men idag är det seeegt ;-) Jag har inte gjort något vettigt, ha ha.

Edvin har fått maginfluensa, inte roligt :-( Han har kräkts hela dagen, hoppas att det går över snabbt och att vi andra slipper få det. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Veckan som kommer har jag 6 utvecklingssamtal inplanerade.

Ha det bäst!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Nä, fy sjutton för maginfluensa! Hoppas att ni andra slipper.
Kram

skifferhuset sa...

God morgon! Hoppas ni slipper maginfluensan! Startar den går den ju tyvärr runt till alla! Jag brukar vara förskonad, sällan att jag blir däckad! Ha en skön dag! Kram iréne