onsdag 22 september 2010

Uppdatering.

Lite mycket nu....


Vad händer i mitt liv då? Jo, som vanligt ganska mycket.I måndags drog handbollsträningen igång för Melker och Edvin (jag är tränare), jätteroligt att vara igång igen. Efter träningen åkte jag direkt till styrelsemöte med handbollsföreningen. Igår fick jag en lugn dag, Vilgot var sjuk så jag var hemma och Vab:ade. Vi hade en mysig dag med spel (Försvunna diamanten) och sagoläsning. Vid 16 satte jag mig i bilen för färd mot Eskilstuna, möte med mellansvenska handbollsförbundet. Jag var hemma igen vid 22.45.

Idag fick Fredrik vara hemma och jag jobbade länge. Hem och äta och sedan föräldramöte i Melkers klass. I morgon ska jag försöka träna lite efter jobbet, behöver det känner jag.......

KRAM!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Skulle också behöva komma igång med träningen igen. Har inte gjort något sedan jag sprang Tjejmilen...
Ta hand om dig!
Kram