söndag 19 september 2010

Sol idag!

Min lilla plutt som fyller 7 år nästa lördag.

Äntligen lite sol, det har varit lite av den varan nu ett tag. Dagen hittills har bestått av att fortsätta med bakningen. Nu är frysen full av kladdkakemuffins och äppelmuffins :-) Småkakor köper jag på kondis, ska bara komma ihåg det. Tårta ska jag beställa på Tårtverkstaden i Linköping. Vilgot ska få en Bakugantårta, passar honom fint.

Självklart har jag varit och röstat också. Jag röstade för en ny regering så nu håller jag tummarna. Om jag bara ska se till mig själv och min familj så har vi fått mer pengar i plånboken när de borgerliga har styrt. Men jag ser inte bara till mig själv, jag tänker på de som har det lite sämre och mycket sämre än vad jag har det. Därför röstar jag rödgrönt, jag röstar för ett samhälle för alla.

Kram!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Hoppas att ni kom iväg och köpte några presenter till sonen!:)
Förstår om luften går ur dig nu! du har ju haft ett fullspäckat program den här hösten. Hoppas att det blir bättre framöver!:)
Kram