onsdag 15 september 2010

Inte ensam...


Efter responsen jag fått på mitt förra inlägg så kan jag konstatera att jag inte är ensam om att känna såhär och det är ju skönt.... Det verkar vara ett "vi som jobbar i skolan fenomen". Man får helt enkelt peppa varandra och det tycker jag att de jag arbetar med är duktiga på.

Dagen idag har bestått av att dela ut läsläxa, personalfotografering, dela ut läsläxa till nästa grupp och pedagogiska planeringar :-) Hur som helst det har varit en OK dag. Nu ikväll har jag varit på nätverksträff med handbollen, ett givande möte.

I morgon blir det fotografering med klassen, jobba med talet/siffran 1 och 2, temaarbete om fjärilar och så lite planering. Sedan efter jobbet ska jag till Björn på Vasamassage för lite välbehövlig ryggmassage.

Kram!

Inga kommentarer: