torsdag 2 september 2010

Andningshål


När man känner av stressen i vardagen är det bra att ha ett andningshål. Mitt är träningen. Jag älskar att bege mig ner till gymmet och svettas. Det känns som om jag skulle kunna vara där varje dag. När jag tränar går jag in i mig själv och bara "är". Jag gillar inte att träna ihop med någon utan vill träna själv. Gruppträningar är inte heller nåt jag gillar, näää jag vill träna min styrketräning.

Idag åkte jag ner och tränade efter jobbet, så himla skönt. Man rensar skallen lite, just nu känns det som om jag verkligen behöver det.

Kram!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Och jag tog en runda i skogen!:) Tränar också helst själv.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Det är skönt att få träna och rensa skallen när man har mycket runt omkring sig.
Ha en bra helg!
kram Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Skönt när man hittar det där som gör att man blir hel!

Kram Annica