söndag 8 augusti 2010

Målat skåp.


Idag har jag målat mitt gamla klädskåp som står i sovrummet. Jag har tänkt göra det länge och så plötsligt händer det....man får ändan ur :-) Skåpet blev vitt och fint, me like! Får ta ett kort och visa resultatet.

Annars har jag plockat lite och städat lite. Har fått nån sorts "plockmani", plockar bort och plockar om ha ha. Men det blir ju fin fint hemma. Vilgot och jag har spelat "Diamanten" också (hans favvospel). Idag vann jag en gång, igår vann Vilgot 2 gånger.

I morgon är det slut på sovmorgnar då är det jobb, jobb, jobb igen. Men det ska bli så roligt ;-)

Ha det!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Klart vi vill se bilder på skåpet!;)
Jag rensade barnens garderober igår och hade tänkt rensa min idag, men orkade inte!:) Borde rensa lite överallt, men har inte fått varken lust eller ork till detta än.
Kram

Geta sa...

Bilder ja tack:)
Skulle också behöva rensa och plocka lite. Men nu börjar jag jobba i morgon så det blir nog inget på ett tag.
Kram.