onsdag 5 maj 2010

Många långa dagar...


Mitt liv snurrar på i full fart. Det blir många långa dagar, det börjar ta ut sin rätt... I och för sig är det ju självförvållat till stor del, men men... Idag har jag arbetat till 16 (kort dag), när jag slutat begav jag mig till ett möte med SISU-idrottsutbildarna. Ett väldigt intressant möte som resulterade att vi nu har en utbildningsplan för vår handbollsförening. Känns väldigt bra då det är jag som är utbildningsansvarig.

Efter mötet åkte jag direkt till barnens skola för en vernissage. Det var förskoleklasserna-3:orna som har arbetat med ett Astrid Lindgren tema. Vi fick se allt fint de gjort, fika lite, se på teater och ta fram plånboken :-) Alla saker de tillverkat (lerfigurer, kasperdockor, målningar, tittskåp osv) var till salu. Så det var bara att betala, Vilgot och Melker ville såklart köpa hem allt de gjort. Pengarna ska gå till deras gemensamma resa till Astrid Lindgrens-värld.

Ha det bäst!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Förstår om du börjar bli trött! Är det tidigt att sluta fyra??? Det är inte tidigt för mig!:)
Ta hand om dig!
Kram