torsdag 6 maj 2010

Fotbollstränare!


www.premierleague.sportbloggar.nu
Så här brukar min målgest se ut! (min favvospelare på bild)


Ja, nu var man fotbollstränare också :-) Vilgot har haft sin första fotbollsträning idag. Som vanligt i idrottsföreningar behövs föräldrarna till ledare. Jag tycker ju att det är roligt att vara med, så nu är jag och en pappa huvudtränare för pojkarna födda -03. Det ska bli väldigt roligt, har själv spelat fotboll och älskar sporten :-) Vilgot var supernöjd med träningen och han kämpade så bra.

På jobbet har det varit lugnt och skönt. Fick spela lite fotboll på fritids och jag fick göra några mål. Sådant är ju alltid roligt och så får man ju träna lite målgester också.

Ha det bäst!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fattar inte att du orkar!:) Beundrar alla er föräldrar som orkar och vill engagera er.
Kram

Kollegan sa...

Träna målgester och få ner skrytande barn på jorden, de är ett bra jobb vi har! Ses i morron! Kram

Vitt är vackert sa...

Oj oj vad du ligger i!! Att du orkar... Men va kul att kunna vara delaaktig i barnens fritidsintressen. Tror jag de uppskattar mycket!

Ha en skön kväll!
Kram E

Anonym sa...

Hej! Härligt med målgester - stora som små :) Roligt att ha hittat hit. Så fint ni bor. Upp på bloggkoll, så att jag har koll framöver. Trevlig helg!