tisdag 18 maj 2010

"Gammal fröken"

Den stränga fröken :-)

Idag har vi haft gammaldags skoldag i vår skola. Det var jätteroligt. Barnen var så fina och de var så allvarliga. Det har aldrig varit så tyst i klassrummet :-) När jag kom på morgonen stod alla på led i korridoren och de sa "God morgon fröken", ha ha jag kunde knapp hålla mig för skratt.

Dagen har innehållit välskrivning, sång, gymnastik och lekar. Jag hade gymnastik med barnen ute i hällregn. De gnällde jättemycket men jag var sträng och sa åt dom att stå på fina led och göra som jag gjorde, ha ha. Jag tror att både barnen och vi i personalen hade en toppendag.

Efter jobbet åkte jag och pratade utbildning med ett flicklag i vår handbollsförening. Så nu är jag trött (som vanligt) efter en intensiv dag.

Kram!

1 kommentar:

Geta sa...

Kul med en annorlunda skoldag, jag tror verkligen att barnen uppskattar sådant. Och fattas bara annat med en så stilig fröken!
Kram.