måndag 5 april 2010

Snö igen :-(

Om det var fint väder igår så är det inte det idag. Iaf inte nu på morgonen. När jag tittade ut så var gräsmattan full av snö, så onödigt!



Dagen idag består av besök av kompisar, ska bli trevligt. I kväll ska Fredrik, Melker, Melkers kompis Alex och Vilgot gå på hockey. Får se om de kan heja fram LHC till en välbehövlig vinst. Jag håller tummar o tår! Både Melker och Vilgot spelar ju hockey i LHC:s Björnliga, så i vår familj pratas det just nu bara om LHC och de olika spelarna. Vilgots idol är målvakten Fredrik Norrena :-) Så för familjefriden hoppas jag att LHC går till final.

Edvin och jag ska gå på bio istället för hockey. Vi ska se Alice i Underlandet i 3D, det ska bli kul. Jag är ju ett stort fan av Johnny Depp så filmen är säkert kanonbra :-)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här är favoritlaget HV71 för sonen, så han blev så lycklig när han kunde få se matchen ikväll!:)
Vi har det bra hela familjen, även om jag har en stor energitjuv på mitt jobb som tar mycket från mig just för närvarande. Jag har nu blivit förkyld, men annars har jag precis kommit igång med att jogga igen. Bandysäsongen är över, men nu har fotbollssäsongen startat i stället, så vardagarna är ganska bokade!:)
Ha en bra dag, trots snön!:) Här regnar det.
Kram

Edvin sa...

det ska bli kul på bion den är nog bra. :) ;) :-)

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Hoppas bion var bra, jag vill oxå se den. Jag är oxå ett fan av Jonnie Depp såg filmen Gilbert Grape för länge sen och efter den var jag fast i Depp träsket!!
Kram Marie