söndag 4 april 2010

Härlig dag!

Vilket fint väder vi har! Barnen är överlyckliga över att kunna vara ute och spela streethockey i bara "övertröjor". Jag måste erkänna att jag också är nöjd över det fina vädret, vintern har känts lååång.

Hur som helst så har vi varit och spelat handboll. Killarna var superduktiga, ett näst intill prickfritt försvar. Det bådar gott inför nästa säsong när vi kommer gå upp och spela på helplan. Matcherna vi spelade idag var på helplan och vi hade inga avbytare (2 sjuka). Men killarna orkade spela 2 matcher utan att byta och gjorde det kanonbra!

Nu sitter jag och bläddrar lite i senaste Lantliv, behöver lite inredningsinspiration. Jag får surfa runt lite hos andra bloggare så får jag säkert tonvis med inspiration :-)

Ha det bäst!

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att höra från dig igen. Visst är det härligt nu när våren och solen är här. Så skönt att ni nästan inte har någon snö kvar, för vi har så det räcker och blir över.

Krya på dig!
Kram Ullis