onsdag 5 mars 2008

Lite påskpynt


Idag har jag hittat vita fjädrar! Jag var på Timarii, där hade dom vita fjädrar utan ståltråd, precis vad jag ville ha. Jag köpte tre påsar (de var inte dyra). Fjädrarna fick ligga i min äggkorg, under porslinsäggen, och i två andra skålar. Det blev jättefint, köpte även två fågelbon (på Handplockat) När jag sprang förbi torget, var det en gubbe som stod och sålde allt möjligt. Han hade vita fjädrar med ståltråd, så nu blir det till att ta in påskris, det blir snyggt med vita fjädrar! När jag har gjort det kommer en bild.


Annars tvättar jag nu i kväll, det är helt otroligt vad mycket tvätt det blir när man är 5 i familjen. De senaste dagarna har vi haft fullt upp så det har samlats lite på hög........ I kväll är det favvo programmet också, kl 21.00 på Tv5 :-)


Inga kommentarer: