torsdag 6 mars 2008

Energi


Min älskade man Fredrik fyller år idag, GRATTIS ! I dag har jag haft en härlig energi, inte det minsta trött. Jag har fått vara fröken på riktigt idag. Toves flicka var sjuk så jag hoppade in som vikarie, det är så kul, och det fungerade så bra. När jag hämtat barnen, fixade jag chokladbollar åt dem (Melker hade en kompis med sig), sedan stack jag ut i skogen och hämtade björkris. Jag har även hunnit med att måla lite fönster och mina PÅSKÄGG är grundade med ett lager färg, en maskin är också tvättad och hängd. Lite annat påskpynt har jag också hunnit ta fram. Det känns rätt bra när man hunnit med en del, nu kan jag slappa resten av kvällen, och äta tårta.........

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej där!! Gratis till din fredrik..min bror fyller år i dag!!


Så fint arrangemang du gjort i glasskålen !!

Kram Millan