söndag 16 mars 2008

Härmapa

Idag var jag iväg till Blomstertorget och köpte en drivbänk, likadan som Malin (White season). Jag vet att jag härmas men kunde inte låta bli, den var så fin och billig (195:-). Det blev även två Mårbacka, två "plättar i luften" och ett mosshjärta (urfint), en lyckans blomdag! En av pelargonerna, mosshjärtat och plättarna i luften fick flytta in i drivbänken för tillfälligt. När det blir lite varmare ska jag odla i den. F tyckte att jag skulle börja odla direkt han ser inte det fina med att ha drivbänken i vardagsrummet med fina saker och blommor i, typiskt karlar.



Dagen i övrigt har innehållit städning, tvätt, två barn på barnkalas (på Busfabriken) och handbollsträning. Fick en förfrågan om jag vill vara med i styrelsen för handbollsföreningen. Självklart tackade jag ja, har ju ändå inget annat att göra.......;-) Nävars jag älskar att vara aktiv i föreningslivet!!


5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så fint..vill med ha en liten drivbänk som prydnad så!!

Tack tack för fina ord!!!

Ha en skön Söndag!!!!
Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~*♥GRATTIS PERELLI!!!♥*~~

Lillafruluva sa...

Åh, det var fint alltihop!! Planerar lite shopping i slutet av veckan jag :-)

IKT i min vardag sa...

Men vilken nedrans tur du hade som fick tag i en, det är väl rusning efter dem nu!
Jag ska ta och göra en själv istället...

Hälsningar Linda

Jes/Vita villa vila sa...

Oj så fint! Visst var den väl urfin den drivbänken... jag såg den hos Malin oxå - supersnygg! Härliga blommor du köpt också ☺

Tack för dina rara ord inne hos mig ♥

Kram Jes

My Lovely Things sa...

så trevligt att du hittade en drivbänk du med..jag skulle gärna vilja ha en sån med..
kram anna