tisdag 19 februari 2008

Vårtecken


Idag när jag hämtade Edvin på fritids hade han hittat blåsippor i skogen!!!!!!! Helt otroligt, är det redan vår? Just nu känns det i och för sig som om snön gärna kan hålla sig borta men vårblommor redan, det är något skumt med vår planet. Jag måste berätta om hudvårdspartyt igår, vi hade så roligt så mycket har jag inte skrattat på länge. Produkterna som vi fick prova var helt underbara (Mary Kay) man kände verkligen skillnad i huden. Jag köpte en rengöringskräm, en dag- och nattkräm och en foundation, det var ett kitt för host, host kronor ;-). Sofia som höll i partyt är så gullig också, kvällen blev perfekt. Jag tänkte ha ett party själv så de som vill komma kan ju säga till, jag återkommer med datum och tid.

1 kommentar:

Monica sa...

Hej!
Vi har haft det på jobbet.
Men jag tyckte det var väldigt dyrt eller............
Det är en tjej som jobbar hos oss som har sådana party.
Kram Mamma