måndag 18 februari 2008

Måndag......



Måndagar är inte roliga. Det är såååå jobbigt att gå upp på morgonen (jag är morgontrött). Har varit i skolan idag och haft givande diskussioner om lärares rättigheter och skyldigheter, jag börjar bli lite trött på skolan nu och alla dessa diskussioner. Nästa vecka går jag ut på min slutpraktik, det ska bli jättekul, längtar redan :-). I kväll ska jag iväg till min kompis Anna på ett hudvårdsparty, får väl skämmas lite (smörjer ansiktet med nivea bodytlotion), Fredrik har sagt att jag kan gå om jag inte köper något (han gillar inte sådana partyn, man köper för att man får dåligt samvete), håller med men hi hi skulle behöva någon ansiktskräm som håller rynkorna borta. Min ursöta lykta i tovad ull från "En Gry och Sif", den lyser jättefint. De har jättemycket fina saker i tovad ull, finns bland annat på inreda.com.

Inga kommentarer: