tisdag 26 februari 2008

"Vita" bloggar

Det är rätt otroligt vad det är många som bloggar om den vita, lantliga stilen på inredning. Det finns hur många som helst som man kan få tips, idéer och inspiration ifrån. Jag kan sitta och surfa runt hur länge som helst, jättekul. Det var tack vare en av dessa bloggar jag själv började blogga, Spets och snor. Jag har länkat till dem jag tycker bäst om, det kommer säkert bli fler, har inte hunnit titta på alla ännu. Den som är min favorit just nu är Vita ranunkler (bara namnet.....), den är helt underbar, jag kan titta på den hur länge som helst! Ville också berätta att vi har en drakbagare i huset nu, bara så ni vet......;-)







1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Vilgot!
Vad ska du baka för gott!
Spar lite tills Rita kommer i vilket fall!
Ska man bli rädd , eller!
Puss från Rita