onsdag 27 februari 2008

Pyssel och plock


Nu måste jag börja planera påsken, jag älskar att pyssla och fixa. Igår var jag en sväng till Brio-butiken (de har Panduros sortiment) och köpte lite grejer till mina påskägg jag ska göra. Ska bara försöka få lite tid..... Påskäggen som jag ska göra har jag fått tips om på en "vit" blogg, kommer inte ihåg vilken tyvärr, men jag kommer ihåg hur man gör. När jag är färdig får ni se dom (om de blir bra). Jag har även sett lite roliga påskgrejer på Elsas hem, funderar på att beställa. Har i alla fall hunnit med att plantera om mina Mårbacka pelargoner, de är så fina, jag är väldigt rädd om dem. Hmm gräsmattan ser för tråkig ut. Sitter och tittar på Rent hus på TV4, hur f*n kan man ha det så jäkla skitigt? Jag förstår inte, själv damsuger jag varje dag (men vi har ju hundar och katt). Ännu värre är det ju om det är barn som får bo i skiten, jag börjar undra om det inte är fejk, finns det verkligen folk som har det så där?

Inga kommentarer: