lördag 23 februari 2008

Fönstermålning


Eftersom någon (läs jag), som min man säger, har bestämt att fönsterbrädor, fönstersmygar och fönster- och dörrfoder ska målas vita, var det det vi började med i morse. Mycket bättre att måla före tapetsering, tydligen. Jag var ju jättesugen på att få upp tapeten så sen eftermiddag började Fredrik att tapetsera, med assistans av mig (handräckning av verktyg m.m). Det blir så fint, men eftersom allt är flyttat i vardagsrummet just nu så är det kaos, inte roligt att visa bild på. Så bild på den nya tapeten kommer när det är lite mer i ordning. I förmiddags var jag med Edvin ute och red, det var full storm och asjobbigt att cykla, bra träning säger F. I kväll ser vi melodifestivalen i Edvins rum, ihop tryckta i en blå Klippan soffa, mysigt det med ;-)

Inga kommentarer: