onsdag 5 januari 2011

Tulpaner


Jag har köpt mig tulpaner, rosa och vita. Nu när jag plockat undan alla julsaker blev det tomt, så jag satte barnen i bilen och åkte till Plantagen. Det var väldigt utplockat bland tulpanerna men jag hittade mina favoritfärger :-) Det blev två vaser och det blev så fint! Tulpaner är en av mina favoritblommor och speciellt så här års, när man längtar efter våren. Våren känns lååångt bort, här har det snöat både igår och idag. Jag har nog aldrig varit med om att det varit så här mycket snö, inte ens förra året. Det känns inte så i alla fall. Nu ska jag surfa runt lite, en favvosysselsättning ;-)

Kram!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här åkte granen ut idag och jösses vad tomt det blev i gillestugan! Fast samtidigt väldigt skönt, den hade börjat barra.
Fint med tulpanerna.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så skönt att ni har fått huset sålt. Härligt med tulpaner. Ska försöka få tag på några i morgon när jag handlar jag också.
Kramar Ullis