måndag 24 januari 2011

Trötter


Idag är jag trött, det har gått jättebra idag på jobbet. Vi har haft kanonbra lektioner men när jag kom hem blev jag så trött. Känner att jag börjar få huvudvärk också :-( Hoppas att det går över snarast för snart är det handbollsträning och sedan har jag styrelsemöte, suck!

I morgon ska vi ha gosedjursdag i klassen, det ska bli jätteroligt. Barnen ska få berätta om sitt gosedjur, skriva om dem och måla av dem. Vi har börjat träna mer och mer på att skriva och de är verkligen superduktiga. Nu ska jag vila lite.....

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Hoppas att huvudvärken försvinner!
Ta hand om dig!:)
Kram

mammaxtre sa...

Det är en sådan årstid nu, man är trött och går med huvudvärk. Vi behöver ljus som ger energi som ger ork.

Hoppas att den nu flygit sin kos, både värken och tröttheten.

Ha det gott