söndag 23 januari 2011

Har hunnit lite av varje.


Idag har det varit full fart. På förmiddagen var det handbollsmatch, grabbarna förlorade men kämpade jättebra. När vi kom hem käkade vi och sedan åkte Fredrik och jag till Ikano huset. Jag köpte hörlurar till min Iphone, nytt fodral till den, ett "sportfodral" till telefonen och så blev det två tröjor och ett linne från MQ. Jag köpte även fina enfärgade kort på bokaffären, dessa ska jag ha till inbjudningskort till inflyttningsfesten.

Bild:www.teknikmagasinet.se
Blir perfekt att ha när jag gymmar!

När vi kom hem därifrån åkte vi upp till huset. jag målade sista varvet på väggarna och även ett varv till på dörr- och fönsterfoder. Nu är det färdigt för tapetsering, det som återstår i Vilgots rum är ett varv till på dörrfodren och slipa och måla golvet. Fredrik började plocka bort golvlister och slet bort plastmattan i Melkers rum. Han ska börja där så gör jag färdigt Vilgots rum, kul!

Nu ska vi heja fram Sverige i handbolls VM!

Inga kommentarer: