lördag 18 december 2010

Vilken dag det blev!



Ja, dagen började tidigt. Vilgot och jag åkte mot Finspång vid 08.00, första matchen spelades vid halv elva. De mötte Skärblacka och vann med 15-1, de visade upp ett jättefint spel med fina passningar. Efter matchen blev det lite matsäck och ladda inför nästa match.

När jag var på väg ut ur omklädningsrummet så halkade jag på en isfläck (precis utanför). Jag tog emot mig med höger arm och det gjorde skitont. Det blev en tur till Finspångs lasarett och sedan vidare tur till Norrköpings lasarett för röntgen. Som tur var var inget brutet i armen utan det var en väldigt kraftig stukning. Blev ordinerad vila och att ha armen högt, jag har så jäkla ont. Hoppas att det går över snabbt.

Blev lite gladare av att Sverige är i EM-final i handbollen. Vinst i semin mot Rumänien efter ett fint spel av tjejerna. Nu ska jag vila i soffan och se den andra semin mellan Danmark-Norge.

KRAM!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Stackare! Hoppas att smärtan snart blir mindre.
Handbollstjejerna är verkligen duktiga, så kul!:)
Kram

mammaxtre sa...

Vad skönt att det inte var ngt brutet. Jag har dålig erfarenhet av att halka. Spräckte svanskotan förra året i december månad. Har fortfarande ont. Att halka är ett ögonblicksverk.

Ha en bra helg. Trots detta elände.