måndag 6 december 2010

Tankarna snurrar...


Just nu sover jag väldigt dåligt, jag tänker bara på huset. På hur jag vill ha det, färger, tapeter, möbler, planlösning osv. Men det är ju roligt och spännande :-) Vi har iaf bestämt oss för att börja göra i ordning barnens rum och hallen. Melker och Vilgot kommer ha rum på övervåningen och Edvin där nere. Det blir sena kvällar när jag surfar runt för att leta fina saker till barnrummen.

Idag fick jag gå hem lite tidigare från jobbet, jag har haft ont i magen hela dagen. Vet inte varför, håller tummarna för att det snabbt går över. Annars har vi på mattelektionen idag pratat om ental och tiotal och tittat på tallinjen och talen mellan 10-20. Nu vila....

Kram!

2 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Ajdå.., ont i magen är inget vidare, hoppas du snart blir bra igen!
Förstår att du grubblar på både det ena och det andra när det gäller huset, du har ju ganska stora ytor nu att fantisera om:)
Härlig känsla....

Hoppas du får en skön kväll
Kram till dig
Marianne

Grodmamman sa...

Önskar att jag hade sådana tankar i huvudet istället för de jag har!:( Måste vara jätte spännande att få inreda och renovera ett så stort hus!:)
Inte kul att ha ont i magen. Hoppas att det snart går över!:)
Kram