torsdag 30 december 2010

Mitt 2010

Drömhuset!

Ja nu är det väl dags att summera året som gått, det är ju bara en dag kvar på 2010. Vad har då hänt i mitt liv? Här kommer lite av det:

* I januari fick jag förlängt vikariat på den skola jag arbetar och jag fyllde 34 år.

* Blev vegetarian igen..

* Bloggen fyller 1 år 1 februari

* Melker fyller 9 år 14 februari.

* Jag bloggade inte så mycket under våren, arbetet tog mycket tid och kraft.

* Fick veta att jag är laktosintolerant.

* Edvin fyller 11 år 17 juni

* Åkte till Tunisien på all-inclusive semester i 2 veckor, hela familjen.

* Fick jobb som klasslärare i en 1:a på den skola jag har arbetat på.

* Vilgot fyller 7 år 25 september

* Köpte ett nytt hus.

Ja det var väldigt kort om mitt 2010. Inför 2011 så ser jag fram emot att få fortsätta mitt roliga jobb, flytta in i drömhuset (1 mars), åka på skidsemester.....och säkert mycket mer!

Nu ska jag åka och träna och i kväll ska jag och Edvin åka längdskidor. Ha det så himla bra!

4 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Wow - är det ert hus?? Så fint!! Det ser ut som ett riktigt drömhus minsann :)

Tack för din söta kommentar. Jag önskar dig ett härligt år 2011.

Stor kram Jenny

Grodmamman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Grodmamman sa...

Hoppas att du får ett riktigt bra 2011!
Gott Nytt År!
Kram

Marina sa...

Lyckliga er som har skidspår med belysning. Det tror jag inte finns i min närhet men i morgon ska jag rpova ett nytt ställe att åka på. Där kan man nog inte åka vilse.

Kul att se hela huset!

Kram!