tisdag 21 december 2010

Jullov!!



Snart kommer han :-)

Bild:www.stenkumlabygdegard.se


Nu har jag jullov! Vilken skön känsla :-) Den här terminen har varit fantastisk, jag har lärt mig jättemycket, men kämpat mycket också. Det tar tid och energi med lektionsplaneringar, utvecklingssamtal, IUP, skriftliga omdömen, matriser osv. Barnen har varit fantastiska och fått mig att känna att jag har valt rätt yrke. Jag är väldigt glad att jag fått chansen att få arbete med mina fina elever.

Avslutningen i kyrkan gick jättebra. De som skötte presentationerna (2 från min klass o 2 från andra 1:an) var jätteduktiga och när vi sjöng "vår" sång så tog alla i från tårna. När vi kom tillbaka till skolan igen så fikade vi lite i klassrummet, mysigt! Nu väntar snart julavslutning för Vilgot i hockeyn, det blir match mot föräldrarna. Tyvärr kan jag inte vara med i år, armen smärtar fortfarande. Jag får heja från läktaren.

Kram!

Inga kommentarer: