onsdag 15 december 2010

Funderat klart!

Ja, nu har jag bestämt mig för en vanlig rödgran. Jag vill ha en gran som luktar jul, Fredrik ska åka iväg och köpa en efter maten. Vi får se om vi hinner klä den i kväll. Julspelet som vi var på idag var jättebra, de bestod av fin sång och bra skådespel. Eleverna var jättenöjda. Pricken över i var att som sista sång sjöng de "Det hände sig i Betlehem". Den sången ska ju vi och den andra ettan sjunga på skolavslutningen så alla barnen klämde i och sjöng med :-)

Välkommen till familjen UGGLA
Bild:www.barntavlor.se

Inne på webbutiken Barntavlor (som jag tipsat om förut) hittade jag den här roliga tavlan också. En personlig tavla där man kan få med alla medlemmar i familjen. Fin att hänga i hallen tex. En sådan ska jag nog beställa, bra present också!

Kram!

Inga kommentarer: