onsdag 29 december 2010

Finaste ringen!


Bild:www.russinet.se

Inne hos den mysiga webbutiken Russinet hittade jag en superfin mammaring. Åh vad den är fin, en sådan skulle jag gärna vilja ha. Budskapet stämmer också väldigt bra in på mig: "En mamma är egentligen bara en flicka som har råkat bli stor". Så sant, så sant...... Det finns en liknande variant till pappor, en fin present.


Bild: www.russinet.se

Russinet har väldigt mycket fint och roligt. Vad sägs om de här söta plåstren med ambulanser på. Dessa trollar nog bort det onda snabbt, underbar plåtask också.


Bild:www.russinet.se

Eller den här molnpuffen (Den ska jag nog köpa till Vilgots rum), vilken fin och praktisk inredningspryl till barnrummet! Design svenska, Little red stuga.

Nu räkmacka!

1 kommentar:

Marina sa...

Hej!
Ett tag sen jag skrev hos dig men jag läser här allt som oftast. Det där med nya huset är ju hur spännande som helst!
Ringen sätter jag direkt på min önskelista (fyller snart år).

Kram o Gott Nytt År!