fredag 3 december 2010

Äntligen fredag....

Inslagningstips till julklapparna,
www.3.bp.blogspot.com/.../s400/mosaic6138459.jpg

Fredag igen, den här veckan har varit lite seg. Men så blev det fredag tillslut, så skönt! Jag har slutat tidigt idag och har redan hunnit dammsuga av hall, kök och vardagsrum. Nu ska jag ta en kort paus o lite kaffe, sedan ska jag tvätta toaletten :-) Det är nice att ha lite städat på fredag eller vad säger ni?

Skoldagen idag har sett lite annorlunda ut. Vi har fått se en dansföreställning av elever från Lunnevads folkhögskola. Föreställningen hette "Dra mig baklänges" och handlade om en baklängesfamilj. Pappan var gravid, man åt godis till frukost och tvättade sig i tvättmaskinen. Barnen tyckte att den var rolig och på rasten efter så var det många som tog på sig overallerna bakochfram ;-)

Nu ikväll har vi handbollsträning och efter det blir det en tur till den lokala pizzerian med de i laget som känner för att hänga på. Sedan snabbt hem för att se vem som äger i Idol. Jag vet inte vem jag tycker, Olle kanske, eller Jay eller Minnah.....ja det lär vi få svar på!

Kram!

1 kommentar:

Stina sa...

Den föreställningen verkar mysig.:-) Kram Stina