söndag 19 december 2010

4:e advent

Jag har sovit ganska bra i natt, skönt. Armen gör fortfarande jätteont och den är nästan dubbelt så stor som den andra :-( Jag får väl knapra lite värktabletter så jag kan klara av att göra något idag. Ska försöka måla en dörr och göra ischoklad om det inte gör för ont i armen. De ordinerade mig vila men det är ju så tråkigt......

Grabbarna har lite aktiviteter schemat idag, Edvin ska rida, Melker ska på träningsläger i hockeyn och Vilgot har extra hockeyträning. Fredrik får skjutsa dom för köra bil kan jag inte med armen. Han kanske får skjutsa mig till jobbet i morgon, vi får se...

http://www.designonline.se/ProdImg/Bantie/kokeshi_blue_bantie_800.jpg
Bild:www.designonline.se

I nya huset ska jag inte bara ha vita väggar, det är så stort så det blir kallt tror jag. Men mycket vitt blir det. Den här tapeten är jag kär i :-) Kokeshi från Bantie finns hos Designonline, jag tycker att den är jättefin. Den ska jag nog ha på någon vägg i huset!

http://www.designonline.se/ProdImg/FermLiving/owls_wallpaper_800.jpg
Bild:www.designonline.se


Älskar också den underbara barntapeten Owls från Ferm Living. Vet inte om Vilgot är för stor för den, men kanske, ska fråga honom......

Inga kommentarer: