måndag 22 november 2010

Måndag

Bild:www.sl-designs.com

Nu är måndagen avklarad, idag har jag faktiskt varit ganska pigg (brukar vara trött). Vi har bland annat arbetat med att sortera i matematiken idag, barnen hade många bra idéer. Jag tog med mig julsaker till skolan idag, en adventsljusstake bla. Barnen är lika sugna som jag på att pynta, ha ha. Roligt att jobba med jultokiga barn :-)

börjar få seriös ångest för att jag inte köpt några julklappar, måste ta tag i detta snarast. Problemet är bara att jag inte hittar någon tid. Men men, det brukar ordna sig.... På torsdag ska jag till sjukhuset för utredning, börjar bli nervös. Jag hatar verkligen att åka till sjukhus, förr var jag helt lugn med det. Men efter allt som hänt så har det blivit jobbigt :-(

Ha det bäst!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Håller tummarna för att det går bra på torsdag hos läkaren!
Här fick vi hem veckobrev från dotterns lärare idag och där stod det att de skulle ha med sig en liten ljuslykta tills på fredag.
Kram

Anonym sa...

Förstår verkligen din ångest för sjukhus, känner precis likadant :( usch o fy! Vad ska du göra på sjukhuset? Tänker på dig o hoppas d går bra på tors! kram Jessica