fredag 5 november 2010

Lite nya juldetaljer.

Julgran från Bruka design, köpt på Nordik.

Gullig burk för pepparkakor eller andra julkakor, från Åhléns.

Trots att det bara är början av November har jag börjat handla lite julsaker. Det är svårt att låta bli när det finns så mycket fint. Nätbutikerna svämmar över med fina julsaker och även butikerna har plockat fram mycket fint. I nya Lantliv så finns det annonser på slutet och där hittade jag massor webbutiker som jag inte har kikat in i förut. Men det ska jag se till att göra :-)

Kram!

4 kommentarer:

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilka härlig julsaker du har köpt!

Jen sa...

Kul att du tycker om min blogg!

Ska komma ihåg det där med spökena, en mysig ide´att göra med mina blivande elever.

Hoppas att du får en mysig fredag.
Ha det gott Kram Jen

Mitt liv - Mina drömmar sa...

SÖt liten gran!

Själv är jag ju inte så sugen på att starta julandet än...tycker det börjar på tok för tidigt!

Kram

skifferhuset sa...

Nu får jag hoppa in på Åhléns å köpa den fina burken! Lägger mitt visitkort här hos dig, är ny som bloggare! Ha en skön helg! Kram Iréne