lördag 20 november 2010

Kalas idag

Vilgot och Alicia.

Jag har fortfarande ont i halsen men i morse var det bara att ta en Ipren och se glad ut :-) Fredrik åkte med Vilgot och Melker på hockeyträning och jag och Edvin åkte till hästen. När vi skulle hämta Cosmos i hagen fick ja en smärre chock. Hela hästen var full av kardborrar, luggen, manen, svansen fullproppat. det tog 1 timme att reda ut allt :-( Men sen var han fin igen.


Klockan 14.00 var vi på plats hos min syster. Hennes två minsta barn fyller år. Alicia fyllde igår (3 år) och Nellie fyller den 1 December (5 år). Vi hade köpt ett Hello Kitty-hus till Nellie och Little Pet Shop till Alicia. Det är inte lätt att handla till tjejer när man själv bara har grabbar.

Fint som snus :-) Bilder från Sköna Hem (www.skonahem.se) på en vit jul

Nu i kväll blir det mys i soffan. Vi har bara ett barn hemma, Vilgot. De andra två följde med mormor hem. De skulle kolla på hockey och sova över. Jag har tagit upp mina julsaker, men jag har inte satt fram något. Jag var bara sugen på att titta på dom, man glömmer ju vad man har :-)

Kram!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Nu börjar jag också längta efter julen och efter att sätta upp ljusstakar och stjärnor. Men det får vänta tills nästa helg!:)
Ha en mysig lördagkväll!
Kram