tisdag 30 november 2010

Fryser typ ihjäl ;-)

Hyacinter luktar gott!

Det är så kallt, vad är det här för något. Man är ju inte precis van vid att det är så här kallt i november/början av december. Rått och kallt och fullt med snö, konstigt...klimatförändringar eller helt naturligt??? Jag märkte av kylan idag när jag stod och tittade på Vilgots hockeyträning. Mina tår blev is på 5 minuter och då hade jag mina varma Canada Snow-stövlar.


En nya Maileg-nissa har flyttat in hos oss.

Sista lektionen idag så gick vi iväg till postlådan och lade på barnens kort till Tomten. Nu hoppas jag att alla får ett svar... Yvonne som är lärare i den andra ettan och jag har bestämt en sång till julavslutningen också. Våra klasser ska sjunga ihop. Det blev "Det hände sig i Betlehem" (Mary´s boy child), den är fin tycker jag. Vi kommer äga i kyrkan, ha ha. Nu får vi träna hårt med barnen, tur att jag är så musikalisk :-).....inte....

Kram!

Inga kommentarer: