tisdag 12 oktober 2010

Vilken dag!

Så sant, så sant...

Vilken dag det har varit. Igår var jag hemma med halsont och feber, jag var inte bättre idag. Så egentligen skulle jag varit hemma och kurerat mig. Men just idag var det inte läge att vara hemma.... jag hade ett viktigt besök i klassen under dagen. Hade varit trist att ställa in och sedan hade jag mina första 2 utvecklingssamtal (också trist att ställa in).

Men jag överlevde dagen :-) Barnen arbetade fantastiskt bra och utvecklingssamtalen gick kanonbra. Skönt att ha de två första avklarade, nu har jag ett i morgon och två på torsdag. Sedan fortsätter vi nästa vecka och nästa och efter lovet.....

Jag kom hem vid 16.30 och sedan dess har jag bara slappat, behövde det :-) Nu är Fredrik, Vilgot och Melker på hockey (LHC-Djurgården) och jag och Edvin ser på Animal Planet.

Ha det bäst!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Är så glad över att vi inte ska ha några utvecklingssamtal på min förskola nu i höst. Det tar ju sådan tid!
Dotterns utvecklingssamtal ska vi på under höstlovet.
Ta hand om dig!
Kram