tisdag 19 oktober 2010

Muminkoppar

http://www.designonline.se/ProdImg/Iittala/moomin_snufkin_800.jpg
Snusmumriken
Bild från:www.designonline.se


Jag är en samlare, av allt möjligt. Skor, klockor, julsaker och nu har jag börjat spara på de fina Muminmuggarna från Arabia. Jag har Polismästaren och Snusmumriken, men jag vill ju ha fler av dessa fina muggar. De står på min önskelista till Tomten :-)

Dagen idag har bestått av introduktion av arbetsschema i svenska, utematte och Tema arbete. Just nu håller vi på med kartan i Temat och dagens lektion bestod av att måla sin skolväg. Det blev jättefina bilder. Idag hade jag inga samtal utan vid 15.00 var det järnet och hämta Vilgot och Melker på fritids. Vilgot hade hockeyträning 16.00 och Melkers hockeyträning började 17.15. Så jag lämnade dem där (Melker var med och hjälpte till på Vilgots träning) och sedan mötte Fredrik upp vid fem.

Jag åkte hem, käkade och sedan vidare till gymmet. Idag körde jag ett hårt konditionspass, jätteskönt och jobbigt!

KRAM!

Inga kommentarer: