onsdag 29 september 2010

Onsdag

Hej där!

Tänkte ge er en liten uppdatering om vad som har hänt i mitt liv sedan i lördags. I söndags åkte jag och Edvin ner till hans häst för ridlektion. Edvin gick in i hagen (som är typ 3 km lång) och letade efter hästen. jag tyckte det tog lång tid så jag gick efter och gick vilse! Edvin hade hittat hästen och stod och sadllade när jag lyckades hitta tillbaka.



På kvällen åkte vi till Vikbolandet och hämtade hem vår nya familjemedlem, lilla Miranda. Miranda är en chihuahua-valp som är världens sötaste. Hon är långhårig och vit och honungsfärgad. Allting har gått bra och hon är kompis med både katter, Anneli (vår hund) och andra djur :-)

Igår hade jag föräldramöte på jobbet. Det var oerhört inspirerande och jag fick massor positiv feedback. Det kändes superbra, jag är så glad för mitt jobb. I "min" klass går världens goaste ungar!

Idag fick jag tyvärr åka hem efter skolan var slut för barnen, jag fick migrän. Det var bara hem och lägga sig. Nu känns det lite bättre som tur är.

KRAM!

Inga kommentarer: