tisdag 7 september 2010

2 kanondagar!

Nu är jag hemma igen efter 2 kanonarbetsdagar med jobbet. Vi var på Kung Starby kurs- och konferensanläggning i Vadstena. Det har varit väldigt givande och inspirerande och det är ju kul :-)

På em igår hade vi lite hälsotid. Då gick jag och 3 till en väldigt rask promenad i 80 min. Det var jättejobbigt men superkul. Efteråt checkade vi in på SPA:et, där solade jag solarium, sedan bastade vi, badade bubbelpool och relaxade nice :-)

På kvällen var det historisk vandring på Vadstena slott. Jag lyste efter spöken hela tiden, ha ha (är så mörkrädd). Idag efter lunch hann vi en snabbis till fina Vadstena Antikt (en favorit). Där hittade jag ett fint gammalt sjökort. Det ramades in när jag kom hem (bild kommer). Det är så snyggt med sjökort. På väg hem stannade vi i fina blomaffären Blomia i Vadstena. Där köpte jag mig ett olivträd (som jag så länge velat ha). Bild kommer även där....

Som sagt 2 kanondagar!

Inga kommentarer: